Rana Muhammad Farooq Saeed Khan,Samundri


Rana Muhammad Farooq Saeed Khan was elected to National Assembly from Faisalabad in the general election of 2008. He is a well known politician from the Pakistan People’s Party. Mr. Khan, has done M.A from Punjab University in 1976 and LLB from Punjab University Law College in 1979. He was President of People’s Students Federation, Punjab from 1977-1981.He was elected as an MPA in 1993-1996. He served as Advisor to Chief Minister Punjab. Later he was also elected as Tehsil Nazim Sumandri (2001-2002). He was district President of PPP Faisalabad in 2002. Throughout, his political career, he has fought for people’s rights and struggled for the establishment of democratic order in Pakistan.






He was elected to the provincial and national assemblies in the general election of 2008. He retained his national assembly seat and was appointed Minister for Textile Industry in November, 2008. It was under his leadership that the government announced the first ever textile policy that aims to create a fully integrated, efficient and modern value-chain covering all sub-sectors of the textiles industry. The policy has been lauded by all segments of the textiles sector and business community in general.

2 comments

شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
تقوم شركة كشف تسربات المياه بالجبيل على إجراء الحل اللازم لمشكلة تسرب المياه بالجبيل حيث إن لها القدرة الهائلة على كشف تسربات الماه والقيام بإصلاح الماء في كافة إنحاء الجبيل بالمملكة العربية السعودية وتعتمد على أفضل طاقم عمل بالشركة مع الأجهزة الحديثة والمتطورة لها وباقل الأسعار لعملائنا الكرام.
شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
لها العديد من الاجهزة الحديثة التي تساعد في الكشف عن تسريب المياه وتعرف بحدوث هذه المشكلة وأين مكان تواجدها حيث إنها من الممكن أن تكون في الخزانات أو الجوانب والارضيات والجدران والحمامات وذلك ظبقًا إلى تواجد صدأ او شرخ بالمواسير الخاصة بالمياه ومن خلال إستعمال هذا الجهاز الخاص بها تساعدها على التعرف على مكان تواجد هذه المشكلة بالخزانات ومن بعدها تقوم على تقديم العلاج والحل المناسب لها.
أهم الاسباب التي تؤدي إلى حدوث مشكلة تسرب الماء
يمكن أن يكون في السطح أو في المواسير الخاصة بالماء أو بالصرف نوع من التسريب وذلك يتم تحديده من خلال الأجهزة الحديثة التي تمتلكها شركة كشف تسربات بالجبيل وبالتالي يعمل الفريق بالقيام بمعالجتها على الفور.
في بعض من الاوقات يجد العملاء رائحة كريهة بمياه الخزانات أو المواسير إذا وجدت ذلك فإنه يدل على وجود تسرب مياه في أحدى المواسير الصرف.
وسيلة الأتصال بالشركة
فقط تواصل معنا وسوف نرسل لك مندوبنا الخاص لمعاينة المكان ولاكتشاف مكان التسريب ثم البدء في العمل.
https://forsan-dmm.com/detecting-leaks-in-jubail/
لمزيد من خدماتنا
شركة كشف تسربات المياه بالخبر

Rana Muhammad Farooq Saeed Khan,Samundri - Samundri >>>>> Download Now

>>>>> Download Full

Rana Muhammad Farooq Saeed Khan,Samundri - Samundri >>>>> Download LINK

>>>>> Download Now

Rana Muhammad Farooq Saeed Khan,Samundri - Samundri >>>>> Download Full

>>>>> Download LINK jl